Demo

Ryhmäliikunta kevät 2022

Aikataulu, tuntikuvaukset ja hinnasto alla, voit tulla mukaan milloin vain.
Ryhmien maksimikoko on 9 hlö.

TIISTAI-ILTAISIN alkaen 8.2.2022
Aloita koska tahansa ja maksat vain seuraavat 8 kertaa, tai tule kertamaksulla mukaan!

klo 18.30–19.15 Jumppamix - kahden viikon välein vaihtuva teema Ilmoittaudu tästä.


Jumppamix - kahden viikon välein vaihtuva teema

Kaksi viikkoa samaa aihetta kerrallaan, mm. Pilates, Reisi-vatsa-pakara ja Latin Mix (tarkka aikataulu alla). Soveltuu kaikenikäisille ja -kuntoisille, koska jokainen tunti muotoutuu osallistujiensa mukaan. Voit aloittaa koska tahansa tai tulla mukaan kertamaksulla. Tervetuloa kokeilemaan jotain aivan uutta! Ilmoittaudu tästä.

 
8.3. Pilates: kehonhallintaa omatahtisesti erityisesti keskivartaloon painottuen
15.3. ja 22.3. Reisi-vatsa-pakara: perinteinen suurten lihasten lihaskuntotunti joko välinein tai kehon omalla painolla
29.3. ja 5.4. Keppijumppa-syvävenyttely: keppijumppalämmittelyn jälkeen pitkiä venytyksiä koko vartalolle
12.4. ja 19.4. Latin Mix: hengitys- ja verenkiertoelimistölle kyytiä hikisillä latinalaisrytmeillä
26.4. ja 3.5. Kehonhuolto: tasapaino- ja liikkuvuusharjoituksia sekä lempeitä venytyksiä
10.5. ja 17.5. Niska-hartia-selkä: ylä- ja keskivartalon lihaskuntoliikkeitä ja kattavat venytykset